Tilkald

Tilkald

Level 8 er klar til at træde til, når det brænder på.

Hvad enten det drejer sig om nedbrud på kritiske komponenter eller hasteændringer i firewall-politikker, så er hjælpen altid nær.

Sammen aftaler vi en servicegrad, der beskriver responstider for både remote og on-site assistance. Ydelsen er – som de øvrige serviceydelser – betinget af Serviceaftale, så vi har allerede datagrundlaget for at yde en hurtig og effektiv indsats.

Vi lover ikke mere, end vi kan holde – tvært imod. Når I kontakter vores tilkaldeberedskab, kan I ikke bare være sikre på, at vi overholder vores aftalte respons- og udrykningstider, men også at vi gør alt hvad vi kan, for at være så hurtige som muligt.

Vi tager gerne en snak, og du skal være mere end velkommen til at kontakte os. Har du spørgsmål om priser, eller ønsker du et tilbud, kan du kontakte Michael eller Frank.

Kontakt os

Kontakt Frank
Frank BangSalg, Øst20 30 74 04frank@level8.dk

Kontakt Michael
Michael AskjærSalg, Vest30 86 50 80mas@level8.dk