Support

Drift - support

Support over e-mail, web og telefon – adgang til kvalificeret hjælp fra branchens mest kompetente konsulenter.

Træk på vores erfaring og få hjælp på tværs af systemer, fra konsulenter der kender både produkter, producenter og dit netværk, og kom hurtigt videre og minimer nedetid når tingene driller.

Vores support er et supplement eller alternativ til support hos producenten.

En kortere vej til målet

  • Du taler ofte med din sædvanlige konsulent, som har installeret løsningen – det betyder hurtigere fejlsøgning og bedre support.
  • Brug telefon, e-mail eller web. Uanset hvordan vi bliver kontaktet så sørger vi for at sagen oprettes/registreres og følges til enden – dvs. I sparer tid på ikke at skulle oprette sager i et supportsystem, ligesom en række medarbejdere ikke skal sætte sig ind i et system for at kunne få support
  • Mens producenterne naturligvis begrænser sig til support af deres produkt, så hjælper vi på tværs af løsninger. Der er således ikke nogen risiko for at ”havne mellem to stole”. Producenterne har desuden fokus på nye versioner/patches og vil den vej før de gør mere – mens vores folk er modne erfarne konsulenter med en både bred og dyb viden, som søger bredere efter fejl og løsninger.
  • Vi kender desuden producentens supportorganisation dvs. vi ved hvilken information de kræver og hvordan sager skal eskaleres. Det betyder at vi normalt er hurtigere til at komme frem til en løsning.
  • Vi har erfaring fra installationer hos en række større og mindre virksomheder, som vi kan trække på, når vi skal vælge om en opdatering eller en fix skal installeres. Vores konsulenter arbejder desuden med både design, implementering og support – hvilket giver dem en bredere viden/erfaring.
  • Vi er vant til at samarbejde med andre leverandører, så uanset om du selv ejer og driver løsningen eller køber den som cloud-service, så kan du få hjælp fra os. Vi er både i Århus og København, og har derfor mulighed for at sende folk ud til jer, hvis det skulle vise sig nødvendigt – dvs. den samme konsulent kan om nødvendigt fortsætte arbejdet on-site.

Vi gør en forskel

Vi tilbyder adgang til megen viden og kvalificeret hjælp Du har også mulighed for at kombinere en aftale om Support med Tilkald, så vi kan være tilgængelige 24×7.

De samme konsulenter hjælper desuden gerne med fejlsøgning på andre systemer, konfiguration, ændringer eller design af løsninger – så du har let adgang til yderligere hjælp fra de samme konsulenter og kan få løst opgaven uanset omfang og karakter.

Vi leverer godt håndværk og ”god EDB”. Vi tilbyder at være tovholdere på problemer af enhver art – uanset om det er en stor kompleks løsning købt hos os, eller en mindre sky-baseret løsning vi har overtaget supporten på. Hos os får du kvalificeret hjælp fra en erfaren konsulent der sætter en ære i at gøre dig til en glad og tilfreds kunde.

Her er gode råd gratis, og du skal være mere end velkommen til at kontakte os. Michael og Frank kan hjælpe dig med spørgsmål om priser, og laver selvfølgelig gerne et tilbud, hvis du skulle ønske det.

Kontakt os

Kontakt Frank
Frank BangSalg, Øst20 30 74 04frank@level8.dk

Kontakt Michael
Michael AskjærSalg, Vest30 86 50 80mas@level8.dk