Serviceaftale

basissupport

Velkommen til Level 8 serviceydelser!

En serviceaftale danner grundlaget for en sikker og stabil IT-infrastruktur. Vi betragter serviceaftale-pakken som fundamentet for et længerevarende samarbejde, som eventuelt kan udvides med én eller flere af vores serviceydelser.

Konkret består en serviceaftale af følgende elementer:

  • Samarbejdsaftale
    Etablering af samarbejde, herunder grundlæggende forventningsafstemmelse
  • Adgange
    Overlevering og oprettelse af adgange til jeres systemer – både remote og on-site
  • Kontaktperson
    Tilknytning af primær teknisk kontaktperson hos Level 8
  • Komponentliste
    Opdateret liste af systemer og komponenter

Det formelle

Typisk indgås en serviceaftale sammen med rammeaftale eller klippekort på tekniske konsulenttimer.
Vi udarbejder en liste over kontaktpersoner hos kunden, eventuelt med beskrivelse af hvilke beføjelser de enkelte personer har.
Vi er fleksible – og forsøger altid at tilpasse os jeres organisation og ønsker.

Adgange

Vi arbejder helst efter princippet “Least Privilege” – og vil derfor sjældent have brug for adgange til andre komponenter end dem på komponentlisten.

Ofte har vores kunder veldefinerede procedurer for fjernadministration – og dem følger vi naturligvis. Ellers hjælper vi gerne med at definere sådanne.

Så længe vi kan tilgå udstyret, kan vi hjælpe når behovet opstår. Om det er VPN, adgang via jumphost, eller noget helt tredje er underordnet.

Vi kender dit netværk

Når vi i fællesskab har udarbejdet en liste over relevante netværks- og sikkerhedskomponenter hos dig, har vi grundlaget for at yde den bedst mulige service af dit netværk. Komponentlisten er naturligvis et levende dokument, som løbende skal opdateres.

Service aftalen udgør fundamentet

En serviceaftale er grundlæggende for en række andre af vores serviceydelser, herunder bl.a. konfiguration, tilkald og sikkerhedsscanning. Se det samlede overblik over vores services.

Jo flere serviceydelser der tilkøbes, jo mere af ansvaret placeres hos Level 8 og jo mere ro i maven, kan I selv opnå. En serviceaftale er altså det helt rigtige sted at starte, når tryghed og sikkerhed skal prioriteres. Derudover er det en mulighed for at påbegynde et nyt men forhåbentligt længerevarende samarbejde med en række netværks- og sikkerhedskonsulenter, der alle har jord under neglene og masser af erfaring.

Hvis du har spørgsmål om priser, eller hvis du skulle ønske et tilbud, kan du kontakte Michael eller Frank.

Kontakt os

Kontakt Frank
Frank BangSalg, Øst20 30 74 04frank@level8.dk

Kontakt Michael
Michael AskjærSalg, Vest30 86 50 80mas@level8.dk